maandag 30 december 2013

Nederlandreis Bekkevoll

Het is zover, we gaan naar Nederland met de Bekkevoll-school.
2 dagen voor vertrek gaat voor ons de kogel door de kerk:WE GAAN VERHUIZEN NAAR EIDE!
We hebben het huis gekocht!!!!
Op 15 maart staan we met de hele groep op Årø.



We hebben er veel zin in. Het is wel een hele organisatie om goed overzicht te houden. In Oslo hebben ze wat vrije tijd om een beetje te shoppen en dan verder naar Kopenhagen-Amsterdam.
We worden opgewacht door onze nederlandse leraressen. De bus staat klaar en we rijden door de stromende regen naar Breda waar we kamers besproken hebben in het hostel. Als iedereen binnen is gaan we eerst boodschappen doen voor de hele bubs en daarna is het eten en naar bed. De dagen zijn volgepland.
In de dagen die daarop volgen brengen we bezoeken aan Breda centrum, De Grote Kerk, de Boeren-stamppot, de bowling, Het Van Gogh-museum, vogelopvangcentrum, de Efteling en in de vrije uurtjes kunnen ze winkelen, voetballen in het Valkenberg.












Ik ga natuurlijk even naar mijn vriendin, naar mijn vader en we brengen een bezoek aan onze oude werkplek , IC-Molengracht. Reuze gezellig even bijgekletst.
De dagen zijn omgevlogen en we gaan moe terug naar Norge.
3 dagen nadien liggen we met 3 man sterk met de griep op bed. Souvenir uit NL? Dit komt natuurlijk heel slecht uit. Ik had willen starten met inpakken maar lig gestrekt op bed!
Op 4 april ben ik 50 jaar geworden en alleen Rob heeft genoten van de appeltaart!
Een verjaardag om niet snel te vergeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten