donderdag 15 maart 2012

UKM MOLDE

Frauke heeft meegedaan aan een talentenjacht in Molde. Het eerste plan was om samen met een vriendin mee te gaan doen maar al snel was er een bandje gevormd op school. Les heeft ze nooit gehad maar ze heeft zich het gitaarspelen eigen gemaakt met hulp van internet en youtube!! Wekenlang wordt er geoefend en is alles in de voorbereiding op HET OPTREDEN!!
Ook het kapsel wordt aangepast en wil ze graag een ander kleurtje in haar haar.
Cosmic Blue is het nu. Rob heeft het geverfd en ja, het staat haar wel.


28 januari is het dan zover. Reuze spannend natuurlijk. De optredens zijn heel gevarieerd. Leuk om te zien.
Een beetje zenuwachtig zijn ze wel als ze dan eindelijk op het podium mogen: QUIET NOISE.
Ze doen het hartstikke leuk, en het ziet er goed uit. Afwachten of ze door zijn, hier moeten ze een week op wachten.



De andere dag staat Frauke met een foto op de internetkrant en na het weekend met een foto in de krant zelfs!! Helemaal trots natuurlijk.





 Helaas krijgen ze te horen dat ze niet door zijn na een week, maar volgend jaar gaan ze weer meedoen. Het was een leuke ervaring waar ze in ieder geval van genoten hebben.

1 opmerking:

  1. Hallo Miranda en Rob,
    Volgens deze site vermaken jullie je nog goed daar in Noorwegen. Hier gaat het leven ook gewoon door en af en toe veranderd er iets, maar die veranderingen zijn niet zo groot als bij jullie!
    Ik heb een vraag voor Miranda en daar heeft zij al iets over gehoord. Zou je in het najaar als jullie naar Nedarland komen foto's of negatieve mee kunnen nmen van de oude IC op de Molengracht en als het kan ook van het oude Ignatius ziekenhuis? Agatha gaat waarschijnlijk volgend jaar met pensioen en er mag dan een album gemaakt worden en ik zou het leuk vinden als er dan ook oude foto's bij zitten van vroeger. Ik heb vorige maand voor Riet Snoeys zo's boek gemaakt en dat werd er gewardeerd. Zij hield zich erg goed bij het afscheid, praten gaat langzaam, maar ze komt er wel uit. Het was wel een hele inspanning voor haar. Ik heb ook nog een boek gemaakt van de receptie, dus ben ook weer even bezig geweest. Ik zit nu in het derde jaar van de fotografie curses en dan mag je gaan exposeren, dat gebeurd in het gerechts gebouw. Ik ga 6 foto's ophangen van de Loonse en drunense duinen. Vergroten naar 40 bij 60, dus ben benieuwd hoe het eruit ziet als het hangt. Daarna zal ik het op de afdeling ophangen, misschien hangt het dan wel eind van het jaar als jullie komen. Volgens mij is de ruimte nu wel vol geschreven, dus ga ik maar eens stoppen. Mijn email adres is hkunenborg@casema.nl mocht iets zijn om door te geven over de foto's. Vele groeten van Hermine uit.....Breda!

    BeantwoordenVerwijderen